ANUNŢ CONCURS 1 POST ADMINISTRATOR PATRIMONIU
ANUNŢ CONCURS 1 POST ADMINISTRATOR PATRIMONIU
ANUNŢ
Consiliul de Administraţie al Liceului Teoretic Mihail Kogalniceanu, Snagov, judetul Ilfov anunţă organizarea concursului pentru ocuparea postului de ADMINISTRATOR DE PATRIMONIU, vacant pe perioada nedeterminata, cu studii prevăzute de legislația în vigoare pentru funcția de inginer/ subinginer, economist, în data de 24.07.2022, ora 09.00.
Data limită, până la care se poate depune dosarul de înscriere la concurs, este de 11.07.2022, ora 16.00
Dosarele pentru înscriere se depun la secretariatul unităţii şcolare din strada Bujorului Nr.14, Snagov Jud. Ilfov.
Relaţii suplimentare se obţin la tel. 021 3521997
Pentru a ocupa un post contractual vacant pe perioada nedeterminată, candidaţii trebuie să îndeplinească prevederile Anexei 1, Regulamentul – cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286/ 23 martie 2011, cu modificările şi completările ulterioare.
HG nr. 1027/2014 pentru modificarea si completarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286/ 2011.
A. Condiţii generale:
- are cetăţenia română;
- cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
- are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
- are capacitate deplină de exerciţiu;
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
- îndeplineşte condiţiile de studii (absolvirea unei instituții de învățământ superior, respectiv a unui liceu, cu diplomă de bacalaureat sau absolvirea învățământului postliceal cu specialitatea tehnician în activități de secretariat)
- nu a fost condamnat/ă definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni, care ar face incompatibil/ă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
B. Condiţii specifice necesare în vederea participării la concurs sunt:
- Abilităţi foarte bune de operare pe calculator;
- Spirit organizatoric;
- Abilități de comunicare şi relaţionare;
- Abilități de lucru în echipă;
- Capacitate de gestionare a timpului şi priorităţilor (mai ales în condiţii de stres);
- Constituie un avantaj absolvirea cursurilor de formare (ex. în domeniul SSM, PSI);
- Disponibilitate pentru program flexibil;
- Capacitatea de a lua decizii eficiente;
- Constituie un avantaj experienţa în funcţia de administrator.
- Constituie un avantaj permis de conducere categoria B
Atribuţii principale ale postului:
- Atributii conform fisei postului si Regulamentului de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar
- Elaborarea documentelor de proiectare a activităţii conform specificului postului
- Participarea la stagii de formare/cursuri de perfecționare
Concursul constă în:
- probă scrisă - 2 h
- probă practică (abilitati de operare pe calculator) - 1 h
- interviu
Dosarul de concurs va cuprinde următoarele documente:
1. cerere de înscriere la concurs;
2. copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, după caz;
3. copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atesta îndeplinirea condiţiilor specifice;
4. copia carnetului de muncă, conform cu originalul, sau, după caz, o adeverinţă care sa ateste vechimea în munca şi/sau în specialitate;
5. cazierul judiciar care să ateste ca nu are antecedente penale care sa-l facă incompatibil cu funcţia de administrator de patrimoniu;
6. adeverinţa medicala care sa ateste starea de sănătate corespunzătoare,eliberata cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
7. curriculum vitae.
TEMATICA:
1. Organizarea si functionarea unitatilor de invatamant, personalul unitatilor de invatamant, raspunderea disciplinara
2. Structura, organizarea si responsabilitatile personalului didactic auxiliar si nedidactic – organizare si responsabilitati
3. Norme privind organizarea si efectuarea inventarierii
4. Atributiile principale ale gestionarului, conditii privind angajarea gestionarilor, raspunderea penala si civila a gestionarului
5. Norme generale de intocmire si utilizare a documentelor financiar contabile
6. Norme specifice de utilizare a documentelor financiar contabile
7. Elemente obligatorii pe care trebuie sa le contina documentele financiar contabile
8. Modul de realizare a achizitiilor publice, a procedurii de atribuire a contractelor de achizitie publica
9. Obligatiile angajatorilor, obligatiile lucratorilor privind sanatatea si securitatea in munca
10. Evenimente (comunicare, cercetarea, inregistrarea si raportarea evenimentelor privind sanatatea si securitatea in munca)
11. Comitetul de Sanatate si securitate in munca (conform Codului Muncii)
12. Raspunderea patrimoniala (conform Codlui Muncii)
13. Dispozitii generale si obligatii privind apararea impotriva incendiilor
14. Paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor.
15. Competente digitate (utilizare WORD, Excel, salvare documente, corespondenta electronica)
BIBLIOGRAFIE:
1. Legea Educatiei Nationale nr. 1/ 2011, cu completarile si modificarile ulterioare
2. OMEN nr. 5447/ 2020 privind aprobarea regulamentului de oraganizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar, cu modificarile si completarile ulterioare
3. Legea nr. 53/ 2003. Codul Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare
4. LEGEA nr. 98/2016 Legea privind achivitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. HG nr. 276/ 2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe;
6. LEGEA nr.319/2006 Legea securităţii şi sănătăţii în muncă, cu modificările si completările ulterioare;
7. LEGEA nr.307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, cu modificările si completările ulterioare ;
8. OMFP nr. 2861/ 2009 pentru aprobarea normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii
9. Legea nr. 22/ 1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor organizatiilor socialiste, cu modificarile si completarile ulterioare
10. LEGEA nr. 333/ 08.07.2003 - Legea privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanei
11. HG nr. 395/ 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/ acordului cadru din Legea nr. 98/ 2016
12. HG nr. 1425/ 2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/ 2006
13. OMFP nr. 2634/ 2015 privind documentele financiar contabile, cu modificarile si completarile ulterioare
14. Ordinul nr. 600/ 2018, privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entitatilor publice
Graficul desfăşurării concursului:
Etapa de concurs / Data / perioada /Observaţii
Publicarea anunţului : 28.06.2022 - Afisare la avizierul scolii, Monitorul Oficial
Depunerea dosarelor de înscriere : 29.06-11.07.2022, pana la ora 16.00 - La secretariatul Liceului Teoretic Mihail Kogalniceanu
Verificarea şi validarea dosarelor : 13.07.2022, pana la ora 10.00 - La sediul Liceului Teoretic Mihail Kogalniceanu
Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor si afisarea rezultatelor finale : 13.07.2022, pana la 16.00 - La sediul Liceului Teoretic Mihail Kogalniceanu
Proba scrisă : 24.07.2022, ora 09.00 – 11.00 - La sediul Liceului Teoretic Mihail Kogalniceanu
Evaluarea lucrărilor : 24.07.2022, ora 11.00 – 12.00 - La sediul Liceului Teoretic Mihail Kogalniceanu
Afişarea rezultatelor : 24.07.2022, ora 12.00 - La sediul Liceului Teoretic Mihail Kogalniceanu
Depunerea contestaţiilor : 24.07.2022, ora 12.00-13.00 - La sediul Liceului Teoretic Mihail Kogalniceanu
Afişarea soluţionării contestaţiilor : 24.07.2022, ora 14.00 - La sediul Liceului Teoretic Mihail Kogalniceanu
Proba practica : 24.07.2022, ora 14.00 - La sediul Liceului Teoretic Mihail Kogalniceanu
Evaluare : 24.07.2022, ora 14.00-15.00- La sediul Liceului Teoretic Mihail Kogalniceanu
Afişarea rezultatelor : 24.07.2022, ora 15.00 - La sediul Liceului Teoretic Mihail Kogalniceanu
Depunerea contestaţiilor : 24.07.2022, ora 15.00-16.00 - La sediul Liceului Teoretic Mihail Kogalniceanu
Afişarea soluţionării contestaţiilor : 24.07.2022 ora 16.30 - La sediul Liceului Teoretic Mihail Kogalniceanu
Interviul : 24.07.2022, ora 16.30-17.30 - La sediul Liceului Teoretic Mihail Kogalniceanu
Afisare rezultate finale : 24.07.2022, ora 18.00 - La sediul Liceului Teoretic Mihail Kogalniceanu
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul unităţii, tel. 021 3521997